Selina određuje mjesto predsjedničke knjižnice. Dan dospijeva u tračersku kolumnu. Mike i Selina rade na njezinoj knjizi. Jonah pokušava zacementirati veliku donaciju. Gary upravlja minikrizom u muzeju Madame Tussauds.