Kad Jake pomogne otkriti krticu u Chihara-Kaiju, mora odvagnuti rizike prihvaćanja Ishidine protuusluge. Samantha pokušava riješiti svoj problem s Matsuom. Satovo regrutiranje završava razornom lekcijom iz odanosti.