Dok Samantha ide prema budućnosti, sustiže je njezina prošlost. Uz pomoć Emi, Tin-Tina i Trendyja, Jake je napravio proboj u povezivanju slučajeva – i suočio se licem u lice s glavom Chihara-Kaija, kojemu je potrebna usluga.