Jakeova upornost isplati se kada dobije ekskluzivu od detektiva Katagirija – ali pritom zapne za nešto manje idealno u vezi s nekim drugim. U međuvremenu, Samantha se lijepo slaže s novom mušterijom, a Sato bira između riječi i šaka.