Glazbene kocke
Pocoyo i Pato igraju se čarobnim kockama, koje same grade tornjeve dok svira glazba. Ali zabava prestaje kad Pato zapne na vrhu visokog tornja. Kako će Pocoyo svog pačjeg prijatelja vratiti na tlo?