Spavanje
Pocoyo i Pato trebaju na spavanje, ali Pocoyo nije umoran. Svaki put kad Pato treba zaspati, Pocoyo ga razbudi. Napokon se i Pocoyo umori, pa zajedno pomažemo Patu da napokon utone u san.