Oboji mi svijet
Pocoyo pronalazi novu igračku, daljinski upravljač kojim mijenja boje svega oko sebe. Jako je zabavno dok ne promijeni boju svojih prijatelja. Moramo mu pomoći da sve vrati kako je bilo.