Piotr otkriva identitet izvora koji ga je obavijestio o slučaju Bogusz. On prisiljava informatora na suradnju, ali korijeni zavjere idu puno godina unatrag. Weronika i Kuba odlaze u Krakow provjeriti ovaj trag.