Piotr pokušava dokučiti vezu između Daniela i biznismena Adriana Bogusza. Bez potpore svojih urednika, Piotr kreće u privatnu istragu i tijekom nje doživljava prijetnje. Njegov i životi njegovih najbližih u opasnosti su.