Nakon što je nekoliko djevojaka nestalo, detektiv Li Xiao obraća se za pomoć osramoćenom i zatvorenom profesoru, dr. Cheng Tian-Liju i njegovoj otuđenoj kćeri An-Ya. S golemim zadatkom pred sobom, trojac započinje putovanje u nepoznato.