Tražeći Billa, Sookie odlazi u Jackson u Mississippiju uz pratnju Alcidea, vukodlaka kojega joj je Eric dodijelio kao tjelohranitelja da je zaštiti. Jasonu nešto odvlači pozornost od policijskih ispita.