Russell Edgington, vampirski kralj Mississippija, osmisli plan za konsolidaciju svoje moći. Eric se prisjeća prošlosti. Sam testira snagu svojih obiteljskih odnosa. Tara pronađe saveznika u tajnovitom vampiru Franklinu Mottu.