U Južnome Sudanu Božja vojska otpora Josepha Konyja ubila je, otela i učinila nestalima tisuće ljudi. Francuska fotoreporterka Véronique de Viguerie otputovala je onamo da izvještava o „Arrow Boysima“ - neplaćenoj vojsci seljaka.