Michael Christopher Brown posjetio je Libiju pet puta tijekom sukoba koji su srušili vladavinu Muammara Gaddafija. Sada je revolucija završila, ali stanje u Libiji još je kompliciranije, vladaju regionalne napetosti, a sukobi se nastavljaju.