Balerina Happo i robotski ples
Balerina Happo organizirala je audiciju kako bi pronašla partnera, ali ni jedan joj kandidat nije zapeo za oko. No Spretni joj predstavlja Roboplesača Happosa. Hoće li on biti njezin savršeni plesni partner?