Kaskader Happo: Neučvršćeni top
Najnoviji pothvat Kaskadera Happoa: želi da ga izbace iz topa preko jezera, a cilj mu je pogoditi metu s crvenom zvijezdom s druge strane. Hoće li dospjeti do cilja?