Sportašica Happo: Skokovi i zaroni
Sportašica Happo odlučila je izvesti skok u vodu sa zaronom kakav još nije viđen u nastambi. Zaron koji će zadiviti sve njezine prijatelje Happose. Hoće li Sportašica napokon ostvariti svoj cilj?