Higan i Yamaji upuštaju se u posljednju borbu, u koju se uključuje i Zai. Mike sluša svoju intuiciju i pronalazi ga. Međutim, nakon što je stjeran u kut, Joseph pritišće dugme i aktivira eksploziju reaktora.