Dilly se pridržava naredbi i štiti Josepha tako što se odlučuje boriti protiv Yamajija. Higan ima neočekivanog posjetitelja koji ga iskreno moli da okonča tragične proturječnosti klana nindža koji je ostao zarobljen u prošlosti.