Molly i Andrew prvi put odlaze na odmor parova s Andrewovim bratom Victorom i njegovom ženom Lydijom - i unatoč prepunom rasporedu, putovanje prolazi glatko sve dok zaposlenik hotela ne prijeđe crtu.