Bokovi bez granica
Mikel Ruffinelli i njezini bokovi od 252 cm zavrtjeli su glavu njezinom suprugu Reggieju. Uzbuđena zbog obnove zavjeta, Mikel se boji da neće pronaći haljinu za sebe.