90 dana do vjenčanja: Dok nas smrt ne razdvoji: Lorenina i Alexejeva beba
Loren i Alexi pripremaju se za rođenje sina. Prvi će put postati roditelji pa će u posebnoj epizodi uzbuđenje i brige podijeliti s obožavateljima.