Zlatokosa iz stvarnog života
Upoznajte "Crnu Zlatokosu" Ashu Mandelu, njezine 16 metara duge dreadlockse i njezinog supruga Emmanuela. Bodybuilderica Tonya Moore nikako ne uspijeva pronaći muškarca za sebe.