Dekintirana i bez opcija, Arabella prihvaća dnevni posao. Slavljenica Terry upozorava Simona da se drži podalje. Na Terrynoj zabavi Kwame se nosi sa sjećanjima na svoj napad, a Terry iznosi svoje sumnje u vezi s Theo.