U završnici druge sezone, Sheldon poziva cijelu školu na zabavu povodom objava dobitnika Nobelove nagrade. Nonica saznaje više o prošlosti dr. Sturgisa, a Georgiejeva želja za kabelskom televizijom vodi do okršaja između njega i njegova tate.