Kad je Mare prisiljena povući se u drugi plan u istrazi, Colin pritišće lokalnog svećenika zbog nejasnih okolnosti koje su potaknule njegov premještaj u župu. U međuvremenu anonimni poziv daje Dawn nadu da je Katie možda još živa.