Gdje je sve započelo
Obitelj Roloff odlazi na Nacionalnu konferenciju Amerikanaca niskog rasta u Detroitu, gdje je Matt prije 22 godine upoznao Amy na košarkaškoj utakmici ekipe Motor City Micronauts.