Roloffovi stižu u pomoć
Amy odvodi klince u Biloxi u Mississippiju, gdje se iz prve ruke mogu uvjeriti koliko je još posla preostalo dok sudjeluju u izgradnji i obnovi kuća oštećenih u oluji.