Vozeći gospođicu Molly
Nakon što se vožnja s Jeremyjem prekine zbog manjka goriva, a vožnja s Amy gotovo završi sudarom, čini se da je Mollyina vozačka karijera osuđena na propast. Hoće li proći ispit?