Krokodilski daždevnjak
Ekipa u džunglama Laosa traži jednog noćnog grabežljivca. Riječ je o vodozemcu koji je prekriven otrovnim bodljama i praktički je neuništiv, a usto mu se regeneriraju udovi i rep.