Vražja cvjetna bogomoljka
Ekipa u Mozambiku nalazi smrtonosnu bogomoljku koju nazivaju đavoljim cvijetom. Praktički je nevidljiva jer podsjeća na tropski cvijet, a prekrivena je bodljama i kukama.