Bette umjetnici Pippi Pascal predlaže da promovira njezin rad. Na Micin nagovor Sophie se sastaje s Dani i izbjegava Finley. Shane razgovara s Angie o njezinu biološkom ocu, a Alice se vraća u vlastitu kuću u kojoj boravi njezina majka.