Bettina strast raspaljuje se na poslu, dok Angie prima neke velike vijesti koje kompliciraju stvari kod kuće. Shanein i Tessin poslovni pothvat ne ide po planu, a Alice se opire suočavanju s istinom svoje situacije s Nat.