Bette je prisiljena provesti neke velike promjene u svom osobnom i profesionalnom životu, uključujući veliki Angien zahtjev. Shane je uvučena u L. A.-evu podzemnu pokersku scenu s visokim ulozima dok se Alice i Nat prilagođavaju vezi.