Morski psi u akvariju za "Sharkse"
Wayde i Brett dizajniraju akvarij za hokejaški tim "Sharks" (morski psi) iz San Josea. Uz replike hokejaške opreme i njihov logo, u akvariju su, naravno, i morski psi!