Drijemanje s ribama
Direktor Zapposa smatra da njegovi zaposlenici zaslužuju sobu za spavanje. Wayde i Brett prihvaćaju izazov i grade akvarij dugačak sedam i pol metara s odvojenim spavaonicama.