Akvarij za 'Divove' iz San Francisca
Ekipa Giantsa iz San Francisca na svom stadionu želi akvarij na temu gradskog zaljeva. Mogu li dečki izgraditi akvarij koji će impresionirati njihove vjerne obožavatelje?