Režija: Mariusz Trelinski. Oduševila me je polifonija umjetnika. Ne mogu se sjetiti trenutka kada bismo zajedno istupili. U našoj zemlji to se iznimno rijetko događa. Po prirodi smo solisti, a onda se odjednom čuje zajednički glas.