Režija: Magnus von Horn. Lockdown je odnose, obitelj, strpljenje i ljubav doveo pred izazov. Htio sam uhvatiti onaj osjećaj da dok se pokušavamo zaštititi od virusa, zapravo se zarazimo nečim drugim.