Režija: Andrzej Dragan. Volim tjeskobu. Volim je konstruirati i promatrati. Zato mi se činilo posebno zanimljivim stvarati nešto u ovim neobičnim vremenima kada prisilnu tjeskobu proživljava cijelo čovječanstvo.