Finale sezone. Thackery izbjegne Zinbergov savjet u Mt. Sinaju i odlučuje se na dramatičan i riskantniji alternativni postupak. Cornelia i Henry razmatraju svoju budućnost nakon alarmantnog obiteljskog otkrića.