Vjeruj ili umri
Deeterovi su s Aljaske i bave se psima za vuču saonica. No kad dođe do katastrofe, Raneyjevi moraju zadobiti njihovo povjerenje i uvjeriti ih da je vrijeme za drastične promjene.