Napušteni i sami
Raneyjevi pomažu Beth i Mikeu koji žive u napuštenom gradu duhova u Montani. Njih dvoje žestoko se bore za opstanak jer ih vreba planinski lav, a ostali su bez stoke, hrane i vode.