Pod opsadom
Josh i Kim u Virginiji uzgajaju svinje. No svinje im uništavaju imanje, a grabežljivci im kolju stoku, pa ih Raneyjevi moraju uvjeriti da odustanu od sna o uzgoju na otvorenom.