Finale sezone. Pokušavajući zadobiti vlasnike momčadi, Spencer i Joe dobiju pomoć. Ricky preispituje dušu i odlučuje krenuti u novom smjeru. Jason osigura Charlesu novu priliku da dobije posao koji želi. Reggie se iskaže u trening-kampu.