Spencer dobije neočekivane informacije zbog kojih preispituje svoje prioritete. Jason razmišlja kako priopćiti lošu vijest osoblju ASM-a. Siefert ponovo marginalizira Charlesa, koji odluči preuzeti stvari u svoje ruke.