Kad ikona NBA stila Shai Gilgeous-Alexander navrati u studio, na dizajnerima je da stvore modernu odjeću prije utakmice dostojnu njegova uzvišenog osobnog stila – ali samo neki natjecatelji uspijevaju zakucati konkurenciji.