Uz vodstvo Blacc Sama i BH-a iz Marathon Clothinga, natjecatelji crpe inspiraciju od legendarnog osnivača tvrtke, Nipseya Husslea, kako bi odali počast svojim zajednicama dizajnirajući ikoničnu uličnu odjeću.