Uz pomoć ikone skateboardinga Paula Rodrigueza, dizajneri izrađuju jedinstvenu odjeću za profesionalne skejtere koja uključuje udobnost i osobni stil – ali rastuće napetosti u sjedištu Hypea prijete da će izbaciti konkurenciju iz kolosijeka.