Brian Houston ulaže velike napore kako bi ušutkao optužbe protiv crkve o seksualnom zlostavljanju, kultnim tendencijama i seksualnim zločinima počinjenima nad djecom. Kako se skandal produbljuje, čini se da će učiniti sve da zaštiti brend Hillsong.